איך תדע שאתה בדרך הנכונה?

איך תדע שאתה בדרך הנכונה?

כשאדם צועד בדרך חדשה, לא מוכרת, תמיד יש סימני שאלה האם אני בדרך הנכונה? הדילמה תמיד קיימת ואתה הספקות, אבל כשאדם צועד בדרך ומכול עבר יש סימנים ושלטים שמסמלים עבורך את הדרך, ובכל פניה שתרצה יש שלט בוהק ומנצנץ שמודיע אם תפנה בשביל הזה תגיע ליעד מסוים, ולא רק שהיעד רשום באותיות גדולות וברורות יש גם תמונה צבעונית חדה ברורה וכשאתה מתקרב לתמונה אתה קולט שהתמונה גם הופכת לתלת ממד וכשאתה רוצה לגעת ולחוש את התמונה התלת ממדית אתה שומע צלילים מוכרים ואהובים וכשאתה מתרכז בצלילים המוכרים ואהובים אתה קולט ריחות מוכרים ומשכרים, ריחות של פעם וככול שאתה שוקע בשיכרון חושים אתה קולט שזו הדרך שתרצה לצעוד בה שהדרך הזו היא הדרך ששאפת אליה, זו הדרך הנסתרת שאותה תמיד חיפשת, וזו הדרך שתרצה להמשיך ולצעוד בה גם אם היא חדשה לך.
בכול יום יש לי תובנות חדשות אני חש שאני בדרך הנכונה להגשמה עצמית שלי זו רק שאלה של זמן מתי הזחל ישיל את גלימתו יפרוס כנפיים ויהפוך לפרפר שמרקד בשמים.

כשאדם צועד בדרך חדשה, לא מוכרת, תמיד יש סימני שאלה האם אני בדרך הנכונה? הדילמה תמיד קיימת ואתה הספקות, אבל כשאדם צועד בדרך ומכול עבר יש סימנים ושלטים שמסמלים עבורך את הדרך, ובכל פניה שתרצה יש שלט בוהק ומנצנץ שמודיע אם תפנה בשביל הזה תגיע ליעד מסוים, ולא רק שהיעד רשום באותיות גדולות וברורות יש גם תמונה צבעונית חדה ברורה וכשאתה מתקרב לתמונה אתה קולט שהתמונה גם הופכת לתלת ממד וכשאתה רוצה לגעת ולחוש את התמונה התלת ממדית אתה שומע צלילים מוכרים ואהובים וכשאתה מתרכז בצלילים המוכרים ואהובים אתה קולט ריחות מוכרים ומשכרים, ריחות של פעם וככול שאתה שוקע בשיכרון…

Review Overview

User Rating: 4.9 ( 1 votes)
0

About שמריהו יונה

Leave a Reply