כנס מאסטרים ב NLP מדהים!!!

להביא אנרגיה חיובית הביתה

ביום שישי ׁׁ( 13.2.2015 ) פגשתי את חברי המאסטרים, על הבמה הם זהרו וברקו, מלאי גאווה על הדרך שפסעו ואל המקום אליו הגיעו, חברי המאסטרים בשמחה שיתפו אותנו בתובנות שרכשו לעתים במחיר אישי כבד, אבל על הבמה חבריי היו גדולים מהחיים, הם סחפו וריתקו שעשעו והלהיבו, הם פשוט מגנטו בתובנות האישיות שלהם, איש איש וסיפורו הייחודי.
לפתע הבנתי שחבריי עברו כברת דרך במסע האישי שלהם, וגם אני עובר כברת דרך במסע האישי שלי ולא רחוק היום, שחבריי יסתכלו עלי בהשתאות על המהפך, שאני עתיד לחולל בחיי, רק המחשה שאני אהיה ממגנט כמותם עושה לי טוב בלב, כבר עכשיו הידיעה שאני יכול, מחוללת בגופי רעד והתרגשות לקראת העתיד הקרוב.

יונה (ינינה) פריימן

איך הופכים מתבגר מ"אויב לאוהב" ? איך מתקשרים אפקטיבית עם מתבגרים ? אילו אמונות מעצימות עלינו להאמין כדי ליצור קשר משמעותי ולהשפיע עליהם בדרך חיובית?
קודם כל בודקים מה אנחנו מאמינים לגביהם ואיך אנו מסתכלים עליהם .איך אנחנו מפרשים את ההתנהגות שלהם.

הילה בועז

בהרצאה אשתף באסטרטגיה של מר שמעון פרס לייצור התמדה שבעזרתו תוכלו לגייס את היכולת להמשיך גם כשנראה שהגעתם למבוי סתום, לגייס את המשמעת והנחישות לטווח קצר וגם לטווח ארוך .במיוחד זה יכול להיות יעיל כשמתעורר הדיבור הפנימי המייאש וכשמתעוררים הקולות בסביבה שמעודדים אתכם לוותר. מר שמעון פרס כבוד הנשיא לשעבר הוא מלך המתמידים, האופטימיסט הנצחי, בעל ההישגים הלא יאומנו לחיזוק ישראל ובטחונה.המאפיין של העשייה שלו היא שהוא גבר על קשיים מבית ומחוץ כמעט בכל פעילות שיזם ומצא בתוכו את הכוח להמשיך עד שהביא אותה לנקודת הסיום המוצלחת.

בהרצאה שהיא חלק קטן מסדנה ליצירת ההתמדה לאורך זמן מוצגות האמונות המרשימות של פרס :

1..אני כלי שרת לחיזוק וקיום מדינת ישראל
2. העזה היא עימות עם הבלתי נודע עם העתיד והחזון-היא מוכנות לקחת סיכון. מי שלא מסתכן לא עושה .העתיד שייך למי שמעז" חשוב לאתגר את עצמך
3. בכל סיטואציה ניתן למצוא דרך להתקדם לעבר המטרה –תמיד יש עוד אפשרויות, החורבן מזיז ההרס מעורר. כשאין כלום אפשר לעשות הכול "
4. אני יכול .
מוזמנים לצפות וליצור איתי קשר לסדנאות והרצאות

אפרת אלפרט

אילנית חסדאי

בהרצאה אשתף אתכם ״איך סיפור אישי מוביל לשינוי קריירה״.
הידעתם הפחד הכי גדול בעולם הוא "פחד קהל״ ישנם אנשים שחווים פחד קהל בעקבות טראומה בילדות, כפי שלי קרה בגיל 9 באמצע טקס בבית הספר באופן מפתיע הכריחה אותי המורה לשיר את השיר ״לו יהי״ ללא הכנה והנורא מכל קרה כשזיפתי בפזמון , במשך שנים הפחד הזה מלווה אותי, ולמרות זאת עמדתי להרצאות מול למעלה ממאה איש בגבורה אך מתרגשת, עברו המון שנים מאז האירוע…
בנוסף אחלוק איתכם מהסיפור האישי שלי מספר תובנות ורעיונות פרקטים שתוכלו לקחת לחיים שלכם מהדרך שאני עברתי , פחד מקהל , קשיים בזוגיות , גרושים קשים, שלושה ילדים והרבה לילות ללא שינה, למרות הכל היה בתוכי ״אש פנימית״ שהמצב חייב להשתנות ויחד עם האמונה החזקה בתוכי ״שמשהו טוב מחכה לי״ אני יוצאת ״למסע״ ומתחברת לעוצמות שבי , החלטתי לפרוץ את הגבולות שלי ולהתחבר לאותה ״אש פנימית״ ולעשות שינויים עם עצמי ועם ההרגלים שהיו לי , בסרטון אתן דוגמא מתהליך שאני עברתי מעולם ה- NLP ומה חולל השינוי בתוכי, שעזר לי להגשים את הייעוד שלי, להגשים את החלום שלי ולעשות את מה שאני אוהבת ומתחברת וזה להנחות / לאמן / לטפל באנשים , לשנות את העיסוק שלי .
גם הבנים המקסימים שלי הרגישו את החיבור שלי לייעודו את העוצמה הפנימית את ההנאה והסיפוק שיש לי בעקבות השינוי והם חיברו עבורי ״סינגל״ מיוחד שריגש אותי מאוד , בסרטון תוכלו לשמוע את הסינגל המיוחד.
ולסיכום חשוב שתיקחו מההרצאה שלי שתי תובנות חשובות לחיים שלכם :
1) תאמינו במה שיש לכם – ושמשהו טוב הולך לקרות לכם.
2) תצרו מטרות ושתגשימו אותם.
מי שירצה לשמוע עוד פרטים מהדרך שעברתי מוזמן ליצור איתי קשר!!!
אילנית !!!

קרן פוני

להביא אנרגיות חיוביות לבית

מורלי פישר

איך מנהיגים מוציאים לפועל ? איך אפשר לשנות את מצב הרגש ולצאת לפעולה ?

איך דבר חיובי אחד מספיק כדי להוביל לשינו כיוון בתבניות החשיבה והערך העצמי ?


מרינה רשקובסקי

הנושא: "איך להפוך סיפור בנאלי להרצאה מעניינת"
סיפור אישי זה אחד החלקים החשובים של כל הרצאה.
אם תרצו לשאול למה לספר סיפור, מה זה יכול לתת לכם? התשובה תהיה מאוד פשוטה ואינטואיטיבית:
1 – סיפור גורם לקהל להזדהות עם המרצה (ראפור)
2 – סיפור אישי זה דבר מקורי ואותנטי, אי אפשר למצוא אותו באינטרנט
3 – זה משדרג כל הרצאה.
המתכון המקוצר לסיפור אישי הנו:
המרכבים: יום אחד רגיל מהחיים שלכם, גיבור על אחד – אתם, מטרה שהיתה לכם להשיג, 2-3 מכשולים שהיו לכם בדרך, דרכים התמודדות עם המכשולים, המסר העיקרי של הסיפור .
הוראות הכנה:

  • מוצאים סצנה אחת מתוך היום שבחרתם,
  • מספרים מה רציתם להשיג,
  • מוסיפים כל המכשולים שהיו לכם בדרך,
  • מערבבים טוב יחד עם התמודדות עם המכשולים
  • בוחשים עד לקבלת ההרצאה תוך כדי שמירה על ראפור מתמשך עם הקהל
  • מוסיפים את המסר הראשי
  • מתבלים בהרבה רגש והומור
  • ועל תשכחו להוסיף את הרכיב הסודי שלכם, כי לכל שף תמיד יש את הרכיב הסודי שלו.


ליאורה כהן – משחק השמחה

איך הופכים מצב עגום הגורם לנו עוגמת נפש, למצב המזמן הזדמנויות? מצב המביא עמו שמחה?
איך כל מצב בחיים, גם אם הוא קשה, יכול להיבחן מנקודת ראות שונה המנתבת לפריצה ולשמחה?
איך שינוי האמונה יכול להביא לפריצה חיובית משמעותית ולהשפיע על מצבנו הרגשי?

המודל להרצאה הוא "פוליאנה" מתוך ספר בשם זה שנכתב ע"י אלינור ה. פורטר.

פוליאנה, ילדה יתומה משני הוריה, מצאה בכל מצב, עגום ככל שיהיה, את הצד השמח שבו. היא שיתפה עיירה שלמה במשחק וגרמה לשינויים משמעותיים בחיי תושבים רבים.

גם אנו יכולים לעשות שימוש במשחק השמחה בכל סיטואציה בחיים, קשה ככל שתהיה על מנת לשפר את הרגשתנו ואת איכות החיים שלנו.

על כך בהרצאתי.

להיות מים / מריאור

חלמתי על "בית חם" משפחה אוהבת, ילדים מאושרים קריירה …. רציתי להיות "אמא אדמה" שמעניקה לילדיה קרקע יציבה לצמוח בה. וכשהיא ביקשה שאעזור לה למות….לקחתי אותה לפגוש את החיים…

אחרי שנים רבות של שתיקה, החלטתי לחשוף את סיפור חיי במטרה לתת לכם נקודת הסתכלות שונה שתועיל גם לכם להתחבר לעוצמות הפנימיות שלכם בהתמודדות מול אתגרי חייכם.

תודה מיוחדת לדר. אריה קגן שלנגד עיניו עמדו שתי מטרות האחת: פריצת גבולות השתיקה שלי והשנייה שחשובה אף יותר : לעורר בכם השראה. כי אם אני יכולה כל אחד מכם יכול.

בהצלחה !

רוני גמליאל

האם פעם חשבתם איך להצליח ולהגשים את כל החלומות שלכם ?

האם אתם מרגישים שהזמן אץ לכם ואתם לא מספיקים…?

בהרצאה שלי תקבלו כלי להגשמת יעדים וחלומות כלי פשוט אבל עוצמתי שיודע לאמן את התת מודע שלכם בכדי להוביל אתכם לעבר היעדים שלכם,
כשאני משתמש בכלי ומצליח להגשים את יעדי אני מרגיש מחוזק יותר ,שמח יותר ועם הרבה בטחון מה שמחזק אצלי את האמונה ומשחרר הרבה אמונות מגבילות וספקות ,דבר זה עוזר ליעדים שלי להתגשם בצורה מדוייקת ווודאית. המטרה שלי היא להעביר את זה הלאה ולאמן את כל אלו שסביבי כיצד להגשים יעדים ובכך ליצור יותר ויותר מעגלים של אנשים שמחים .
מבחינה מדעית מוכח כי המוח שלנו אינו מבחין בין דימיון למציאות , לכן ככל שנשתמש בכלי יותר ויותר כך תת המודע שלנו יוביל אותנו לעבר המטרה כאילו היא כבר מתרחשת וזה אומר שתת המודע שלנו יפעיל את כל מה שנדרש כדי להוביל
אותנו למציאות החדשה שבחרנו
,גם אם בדרך יהיו מכשולים ,נוכל למצוא את הפיתרון היצירתי שלנו כדי להתגבר עליהם ובעזרת אותו כלי נראה איך הפיתרון כבר מתממש.
יובל ילד שהצליח להגשים את חלומו ועורר בי השראה אומר: "הויתור אף פעם לא יהיה יותר גדול ממה שאנחנו יכולים להשיג"
״כל מפלה היא חלק מההצלחה הבאה״
זאת אומרת שחשוב לא לוותר לעצמנו ולראות בעיני רוחינו את ההצלחות שלנו כבר מתממשות וגם אם יהיה קשה קצת ,תמיד נוכל להשתמש בכלי ולראות את הצעד הבא,
וולט דיסני שתמיד הצליח להגשים את חלומותיו אמר:
״אם אתה יכול לחלום את זה אתה יכול להשיג את זה״

אליהו פלדמן

עוגני NLP




איך תדע שאתה בדרך הנכונה?

כשאדם צועד בדרך חדשה, לא מוכרת, תמיד יש סימני שאלה האם אני בדרך הנכונה? הדילמה תמיד קיימת ואתה הספקות, אבל כשאדם צועד בדרך ומכול עבר יש סימנים ושלטים שמסמלים עבורך את הדרך, ובכל פניה שתרצה יש שלט בוהק ומנצנץ שמודיע אם תפנה בשביל הזה תגיע ליעד מסוים, ולא רק שהיעד רשום באותיות גדולות וברורות יש גם תמונה צבעונית חדה ברורה ... Read More »

תוכנת העל של כול התוכנות שרצות במוחנו- Meta Programs

ככול שאנו מעמיקים בשיעורים, התובנות מפילות יותר ויותר שלל של אסימונים, עד שאתה אומר, איך לא הבנתי את זה קודם, אם זה כול כך ברור אפוא הייתי? מה שגלתי היום שיש דרך יש שיטה סדורה לנתח את דפוס ההתנהגות האישית שלי / שלך ושל כל אחד אחר למשל בנושא לימודים, בית, עבודה, וכ"ו. השיטה נקראת מטה פרוגרמה Meta Programs ומשמעותה ... Read More »

תהליך בדמיון מודרך – מסע אל העתיד

שלב א – יצירת ראפור והגדרת המטרות שלב ב – נשימה הבסיס להרפיה ולדמיון מודרך הוא הנשימה עוצמים עיניים. נשום בטבעיות נשימות ארוכות וללא מאמץ …… נשום עמוק פנימה ונשוף נשיפה ארוכה ..איטית.. וללא מאמץ נשום בקלילות הגוף רגוע ומשוחרר…. עם כל נשימה ונשיפה המתח משתחרר. עכשיו אתה מרגיש רגוע שלב ג' – הרפיית הגוף דמיין שכדור בדולח עובר דרכך ... Read More »

הטמעת מטרה ברמות הלוגיות

מה הייעוד שלי?

התהליך מבוסס על שש רמות חשיבה. בכל רמה המונחה מתבקש לתאר לחוש לחוות את העוצמה של קבלת ההחלטות ברמת הזהות, כאשר בכל שלב ההחלטות שונות ומשפיעות על הרמות שלמטה ועל הרמות שלמעלה. בכל שלב להזמין את המונחה להתקדם במעלה הסולם ולתאר מה הוא עושה שיוצר את התוצאה, ואיך התוצאה משפיעה על הזהות האישית של המונחה. להזמין את המונחה לדמיין שמולו ... Read More »